Friday 25 January 2013

Malaysia Crisis

NOTIS

Terima kasih pada sokogan semua pembaca blog ini selama ini.

Notis ini kami keluarkan agar pembaca memahami keadaan sebanr pada masa ini selepas kami terbaca komen komen dari anda semua.


Kami terpaksa berhenti menulis seketika sebelum ini disebabkan tekanan pelbagai pihak dan juga pelbagai ugutan yang diterima. Kami terpaksa mengambil masa sedikit untuk menguruskan pelbagai hal dan berdepan dengan segala tekanan terssebut.Tekanan ini menyebabkan pergerakkan kami terbatas pada masa ini.

Kami juga menerima ugutan bunuh yang juga agak sahih dan menyebabkan kami terpaksa berdiam buat seketika demi keselamatan kami dan keluarga.
Sokongan dan sumbanagn anda amat kami harapkan di saat ini untuk meneruskan perjuangan ini malalui Malaysia Crisis.

Kami akan kembali semula tidak lama lagi dan doakan kami kembali segera untuk terus berjuang demi rakyat.Sokongan anda adalah nadi untuk meneruskan perjalanan blog ini demi perjuangan kita semua.

Sekian, Terima kasih.
MALAYSIA CRISIS

5 comments:

  1. Negara kita punya undang2. Cina, Benggali atau Tamil --- depa tak kasi chan punya. Siap bawak court. Canang keseluruh dunia. Melayu yg tak makan saman - Uncle Seekers je kot.

    Apa pun teman kagum keberanian tuan.

    Selamat menulis.

    ReplyDelete
  2. patut la dah lama x update. sabar.. kebenaran akan muncul jugak

    ReplyDelete
  3. Salam tuan pemilik blog, saya anggota polis and saya rasa dah pernah maklum pada tuan harap berhati-hati jangan sampai dituduh bukan bukan. tuan pemilik blog ni memang dicari pada masa ini.elok berhenti menulis itu nasihat saya..sekadar nasihat. yang lain terpulang..takut nanti posiitf dadah kena masuk penjara..

    ReplyDelete
  4. bro, kau tengok apa pencacai kau akan tolong kau..semua akan lari lepas tangan..jangan harap sumbangan dari pencacai pembangkang..semua nak publisiti tapi bila bab menolong dia suruh pergi umno gak..kau tengok sapa nak tolong kau...reader kau and tukang ampu kau semua akan buat bodoh je..jgn jadi bodoh sokong abg nuar kaki bontot tu..

    ReplyDelete