Sunday, 9 December 2012

Allahu Akhbar !! PAS & Musuh Islam




Sejarah tertulis secara rasmi laman web DAP untuk tatapan ahli-ahli PAS & umat islam yang seharusnya akur pada hukum hudud sebagai undang-undang islam.Kepada mereka yang berjuang bersama DAP sedarlah Islam & PAS itu tiada tempat di sanubari DAP sama sekali. 

Buktinya jelas didepan mata yang menentang Islam & PAS sama sekali dilaman rasmi DAP itu sendiri.


                   HISTORY OF DAP (Partnership with PAS)

In the 1999 general election, DAP teamed up with Parti Islam SaMalaya (PAS), Parti Keadilan Nasional (Keadilan) and Parti Rakyat Malaysia (PRM) to form the Barisan Alternative (BA) in an attempt to shatter the BN political hegemony, attributed to its undisrupted two-thirds parliamentary majority – the root cause of the BN’s political arrogance, undemocratic rule and repression of the fundamental rights of Malaysians. 
 
Unfortunately, however, subsequent events that transpired, especially the insistence of PAS in forming an Islamic State – an idea deemed incompatible with the pluralistic nature of a Malaysian nation cherished by DAP – forced DAP to pull-out from the coalition two years later. 

DAP remains unswerving in its commitment that Malaysia shall remain as a democratic, secular and multi-religious nation. DAP’s co-operation with the other three opposition parties was based on the BA common manifesto, “Towards A Just Malaysia” in order to break the BN’s political hegemony and smash the chains of repression fettering the rights and freedom of Malaysians and undermining justice, freedom, democracy and good governance.  
Once the common objectives of the BA coalition had been tainted by one component party's insistence that the secular nature of this country should replaced with an Islamic one, it was no longer tenable for DAP to continue in the BA.

 www.dapmalaysia.org



Benarkah DAP menyokong Perlaksanaan Hudud atau akan membenarkan PAS terus menguasai politik tanah air? 

Kenapa DAP menolak Presiden PAS untuk menjadi PM dan dengan segera membuat kenyataan media bahawa Anwar Ibrahim adalah bakal PM sejurus perwakilan PAS menyebut Presiden PAS seharusnya lebih layak untuk jawatan PM



Melihat kepada keberanian DAP dengn jelas menolak dan menghukum PAS memberikan kita mesej jelas bahawa Hudud atau PAS sebagai PM tidak mungkin akan berlaku kerana DAP tidak akan merestuinya. Ini jelas dengan sikap tegas DAP yang mengeluarkan kenyataan media sejurus selepas Presiden PAS diseru menjadi PM oleh perwakilanya.



Apakah erti bagi ahli pas dalam mengibarkan bendera DAP?

Jika DAP berani menghina perjuangan islam PAS dan dengan rasmi menolak kemahuan PAS melaksanakan Islam sebagai cara hidup maka jelas DAP itu menolak islam. Mereka berani mengatakanya secara rasmi di laman web mereka akan perihal PAS dan bagaimana pada masa ini mereka bersatu dengan PAS? atas dasar untuk mempergunakan PAS?

DAP sememangnya konsisten dengan perjuangan mereka demi mempergunakan hak perlembagaan demi bangsa mereka dan dengan itu perjuangan mereka nampak kearah demokrasi tetapi sebenarnya perjuangan bangsa yang ekstrim.


"Karpal turut melabelkan peraturan yang dikenakan oleh kerajaan negeri itu sebagai bentuk undang-undang yang paling rendah, tidak bertamadun walaupun ia dibuat oleh pihak exco dan mereka yang mentadbir kerajaan tempatan."

Hukum Islam dikatakan oleh DAP rendah martabatnya dan tidak bertamadun?


Dimana keuntungan jika Islam dipersendakan dan denagn jelas kenyataan Karpal Singh mengatkan Undang Undang Islam yang dilaksanakan TIDAK BERTAMADUN dan RENDAH MARTABATNYA merujuk kepada undang undang berlandaskan islam yang cuba diguna pakai di Kelantan.

Tidak ada salahnya PAS menang pilihanraya berbanding UMNO tetapi tidak kita mahu dengan kemenangan PAS akan juga memperkasakan bangsa yang kita kenal tahap racism yang terlalu tinggi dalam jati diri mereka iaitu bangsa cina dan tergadai hak dan kelebihan Islam sebagai agama suci di Malaysia dengan kemahuan hak sama rata yang terus diperjuangkan oleh DAP sejak ianya mula ditubuhkan. 

 

 

22 comments:

  1. DAP..parti multi racial...kalau Islam ramai dlm DAP maka DAP akan jadi parti Islam.....MCA/MIC...no way.....

    Simple as that is too hard for UMNO to think...why....UMNO smua lembu...lembu mana ada otak nak pikir...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke?Dalam mimpimu Islam bakal menguasai DAP..

      Simple,DAP adalah parti Multi-etnik Non Muslim yang menjunjung Sekularisme dan nilai2 Barat.

      Ini adalah hakikat,jangan disebabkan Taklid buta dalam berpolitik..Majoriti Ahlul PAS sangat bodoh macam lembu.

      Delete
    2. silap bro.........umno=lembu, tak caya cer tanya orang no 2 wanita umno kamilia tu..wakakaka

      Delete
  2. Lembu2 pn tak bodoh mcm kau anon 16:10...biarkan islam kena ketuk dgn DAP....ke ko ni kapir laknat, tu pasal takde perasaan....wakakakakkaka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno tak pernah islam kah? prrrrrrrrrrrrrrfffght..

      sama je umno, dap.

      tapi umno lebih teruk pasal dia islam tapi hina islam.

      dap kafir, dia hina islam tak pelik pasal kafir dari dulu memang hina islam, tak kira la kat mana.

      bhai, so setuju la ko umno=lembu kan? wakakakakaakaka

      Delete
    2. setuju umno lembu. burukkan sesame islam dlm media. x takot dosa fitnah kot kat akhirat nt? haha

      Delete
  3. aku percaya ramai dalam umno tu kurang cerdik bak kata tun mahathir, tapi aku juga percaya yang ramai yang mahukan pas tidak bekerjasama dengan dap

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS tak berkerjasama dengan DAP = UMNO UNTUNG sebab depa dah pecah undi. memang ini ditunggu2 umno. Setuju PAS bekerjasama dengan UMNO tapi mesti dibawah perjuangan Islam bukan kebangsaan seperti dalam dasar umno. UMNO kena setuju sebab mereka selalu kata PAS tak pejuang islam bila berkawan dengan DAP = UMNO setuju laksana Islam. apa macam ada berani ka?

      Delete
  4. Sebelum menyuruh PAS supaya tidak bekerjasama (tahalluf siyasi) dengan DAP, apa kata suruh UMNgok supaya tidak bekerjasama dengan Chua Soi Lek pelakon porno dan MCA? CSL menghina Islam lebih teruk lagi daripada DAP yang menghormati asas perjuangan PAS!

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju bro!! wakakaka

      Delete
  5. Si noob mcm biasa menonjolkan kelalangannya demi kemajuan blognya yg tak best tu....kikikiki

    ReplyDelete
  6. aku tgk mamat karpal ni je yg beria2 taknak hudud (selain drp umno la)..tp masalahnya karpal ni dlm pakatan...spoil betul la org tua ni...tak boleh tggu ke lepas pru nnti kalau nk berbalah pun?

    ReplyDelete
  7. serpihan umno = pkr . pkr = umno . aku sokong pas tapi tidak meyokong pkr . tgk kepimpinan pkr azmin , mak dia pun dia tak peduli ..kalau mak dia (benda wajib bagi anak lelaki) pun tak peduli ada dia nak peduli nasib korang semua...yg penting bagi dia kuasa dan harta tu sbb dia tak peduli mak dia ... tgk anwar ibrahim ..moralnya sgt diragui ..aku antara yg pegi rumah dia 1998 ..sekarang aku antara yg percaya moralnya huh tak boleh percaya..cakap tak serupa bikin ..aku sokong pas keluar pakatan ..berpakat dgn parti yg tidak lebih baik dari umno pun ..sapa aku nak pangkah ..pkr lebih kurang umno .. kat kampung aku penyokong2 pkr tak pernah nampak muka kat surau .

    ReplyDelete
  8. Bangang gak web ni...mcm x de isu je...

    ReplyDelete
  9. adoyaiii .... buat la artikel yg lebih mencabar minda pembaca .... kalau takat citer cam ni dh selalu tv3 1/4, utusex, berita hairan spin sepuasnya.... ingat aku blog kau ni lain dr yg lain tapi ... hampehhh tahap jamban haring bau petai ..

    ReplyDelete
  10. Dalam dap ni ada beberapa kerat je org lama/tua (tak islam)yg tak faham ttg islam sbb dah berkarat, tapi dlm umno ni tua muda (islam ) buat2 tak faham dulu kini dan selamanya.agama lain; politik lain...ni yg pas nak bawa dap spy fhm islam. Tak mcm mca yg dulu, kini dan selamanya tak fhm bila berkawan dgn org yg buat2 tak fhm. Ada faham!

    ReplyDelete

  11. UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap memilih jadi bodoh?

    2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...

    ~ BUKTI 1 ~

    ~ BUKTI 2 ~

    ~ BUKTI 3 ~

    ~ BUKTI 4 ~


    Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah kurang 5 tahun, hutang berkurang. Bandingkan dengan Terengganu yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin UMNO yang menafikan kewibawaan Pemimpin Pakatan Rakyat? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul.. ( Buktikan kalau saya bercakap bohong)

    Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.

    Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR....

    ~ (( Budaya Samseng )) - Ahli2 Mahu Lari Dari UMNO ~

    Biarkan UMNO bersendirian... Mereka tidak mahu bersatu, kita boleh bersatu sesama kita... Mereka pentingkan perpecahan... Biarkan mereka... Mereka lebih mengutamakan keganasan untuk mengekalkan kuasa... Biarkan mereka..... Mereka hanya mahu jadi samseng... Biarkan mereka samseng selamanya....

    Biarkan pemimpin2 UMNO memperbodohkan ahli2 mereka selamanya...

    ReplyDelete
  12. UMNO pun tolak syriat yg cuba diperjuangkan PAS, sama mcm DAP. DAP kita ketahui majoroti kapiaq, tp bagaimana pulak UMNO. So tak salah la kalau ucapan ucapan nik aziz kata 'murtad'. Ap komen?

    ReplyDelete
  13. UMNO dan PAS dua-2 tak betul, dua2 tolak syariat, dua2 pengamal syirik. Pilih jalan taghut demokrasi, dah memang jelas demokrasi bukan daripada Islam. tak tau bila nak sedar? Punya la banyak ulama dalam dunia ni bahas tentang haramnya demokrasi pun takde sapa orang pas dan umno nak cuba amik perhatian.. Demokrasi punca utama umat Islam berpecah. Sama-samalah minta doa agar Allah bagi petunjuk kat kita. Amin

    ReplyDelete
  14. dah lama blog ni tak update. penulis kene tangkap ke?

    ReplyDelete
  15. ......bilala pas ni nak sedar??? dap suruh pas ikut keputusan karpal+anwar yg nak kalimah Allah swt diguna dlm bible ....ini da melampau!!! keluarla pas dpd pakatan rakyat....pas mampu berdikari sendiri.....bila pas keluar, tentu dap+pkr hilang undi dlm pru13....

    ReplyDelete