Sunday, 7 October 2012

Raja Pondan II



Mungkinkah ini seorang Raja Melayu atau Ketua Agama Islam Negara?
Rakyat Malaysia bergama Islam mengecam pelbagai unsur LGBT yang cuba mempengaruhi sosial masyarakat secara amnya. Pelbagai usaha dan pendekatan diambil bagi memastikan unsur LGBT ini tidak terus dipengaruhi generasi muda. Garis panduan mengenal pasti  LGBT juga pernah dikeluarkan walaupun ianya tidak diperakui oleh pihak kementerian tetapi hakikatnya LGBT merupakan suatu yang "taboo" bagi Negara Islam seperti Malaysia.

"KAMI BERSYUKUR BOLEH MENCIPTA SEJARAH DI MALAYSIA"

Jika bersifat Gay itu sendiri adalah sesuatu yang yang jijik bagi bagi masyrakat Islam dan kita sering runsing akan perkembangan pengaruh ini di kalangan generasi muda.Umat Islam amat tidak suka sifat seorang gay ini kerana kita diajar dalam Al Quran bagaimana umat Nabi Luth menerima bala dan sudah pastinya kita juga sedar ianya sifat yang dikeji oleh Allah SWT.

Pelbagai bukti terus diceritakan akan perihal umat Nabi Luth ini yang sekarang ini kita lebih mengenali mereka dengan nama lebih menarik iaitu kumpulan LBGT dan mereka tidak dikenali lagi sebagai umat Nabi Luth. Apakah kesudahan nasib Umat Nabi Luth?



Namaku AMIR

Tetapi pernahkah kita terfikir apa pula reaksi kita apabila Ketua Agama Islam juga meminati aksi dan sifat seorang gay? Ada juga manusia yang tidak LGBT tetapi mungkin juga mereka meminati aksi-aksi LGBT dan akhirnya mereka mencuba aksi itu dengan penuh perasaan. Adakah ini petanda kearah LGBT kerana mencuba aksi mereka? Mungkin petunjuk ini mampu memberi kita sedikit panduan..

Pertubuhan seperti JATI & PERKASA yang dengan lantang mengkritik pelbagai  program program LGBT adalah sikap yang harus dipuji.. Kerana mereka inilah yang berani mempertahankan konsep Islam, Melayu & Raja.Begitu juga golongan ulamak parti politik, Majlis Agama Islam dan sebagainya dan mereka terus berjihad menentang LBGT kerana pengajaran dari musibah mala-petaka umat Nabi Luth.
Tetapi beranikah mereka berjuang demi Islam, Melayu & Raja bagi memastikan ianya tidak dicemari anasir Arak,Maksiat & sifat LGBT? Beranikah mereka menghimpunkan umat Islam & Melayu dalam menuntut seorang raja yang betul-betul bersifat seorang Islam & Melayu sahaja dijunjung martabatnya sebagai seorang Raja?


Banyak NGO Islam di Malaysia yang jelas menentang LGBT, tetapi dalam masa yang sama Raja kita pula meminati kasi LGBT..



Memiliki institusi diraja adalah sesuatu yang unik. Banyak negara memiliki sistem diraja namun setiap raja itu harus hidup mengikut budaya dan agama mereka kerana mereka lambang umat negara tersebut. Begitu juga di Malaysia, institusi diraja adalah sesuatu yang unik namun memiliki seorang raja yang yang tidak mencerminkan keperibadian yang baik ini lah yang merosakan institusi diraja itu sendiri. Seharusnya raja menghayati sifat yang dikehendaki oleh Allah SWT dan menabur bakti kepada rakyat bukan sebaliknya.

Ini adalah beberapa koleksi gambar majlis suka ria diraja yang menggayakan gaya-gaya LGBT dan menariknya adalah Ketua Agama Islam/Raja Melayu nampak amat suka pada gaya-gaya LGBT. Bayangkan, jika mereka ini hadir ke masjid dalam majlis perasmian dengan gaya sepeeri itu? 

Seperti dijanjikan inilah pendedahan Raja yang menghayati jiwa LGBT...dan kita pula terus menghayati Raja yang memkhianati Agama & Bangsa..


Beranikah Majlis Agama Islam, Persatuan Ulamak & Mufti menegur dan mengkritik sifat ini demi menjaga nama baik Islam dan tidak malukah merekah berketuakan Ketua Agama Islam yang melakukan segala maksiat dan mereka menjunjung duli dan perkenan dalam segala urusan berkaitan Islam di bumi Malaysia.


Gaya LGBT  dijiwai dengan penuh perasaan..


Gambar ini terpaksa di "edit" kerana nampak bahagian sulit..
Aksi ciuman yang memalukan Islam oleh Ketua Agama Islam


"Menjilat seorang lelaki juga dengan air arak disimbah pada perut lelaki tersebut"
Aksi-aksi bersama rakan rakan..wanita sesama wanita..




Arak juga kegemaran mereka...



Apalah nasib apabila manusia seperti ini diangkat sebagai Ketua Agama Islam atau suatu hari nanti bakal menjadi Yang Dipertuan Agong. Kita akan mendaulatkan mereka dengan sembah takzim dan puji pujian yang melangit tetapi mereka inilah memiliki sifat jijik yang kita tidak ketahui kecuali kebenaran terus dipaparkan demi memastikan mereka berubah atau rakyat akan mengubah segalanya.

Seharusnya seorang raja itu bersifat dengan sifat-sifat yang mulia di sisi agama dan bangsanya bukan sebaliknya. Adakah salah jika rakyat bersura menentang sifat keji mereka dan ini tidak bermaksud Malaysia kearah republik. Kita tidak harus terus menjadi hamba sistem diraja kerana kita berhak bersuara.  

Seorang raja yang bersifat mulia harus dipatuhi dan raja yang menzalimi dan mengkhianati kepercayaan rakyat dan agamanya tidak harus dibiarkan kerana mereka manusia yang bertopeng dihadapan rakyatnya.
Lihatlah kebenaran yang pahit untuk ditelan tetapi inilah mereka dibelakang rakyat yang sentiasa mendoakan dan menjunjung mereka sebagai seorang raja. 

138 comments:

  1. sapa dia ni..tak kenal kawan

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko kenal pun...siapa berani tegur. mufti mafti muftu..semua tengok n diam jer.

      #BANkami

      Delete
  2. Daripada gambar itu saja pebagai kemungkaran 'kelas A' dapat dilihat. Apakah layak dia ni ditabal sebagai sultan nanti? Majlis perajaan negeri terbabit
    harus memberi perhatian kepada isu ini.

    ReplyDelete
  3. dia ni la yang kta dok doa tiap kali smayang jumaat..ayahanda dia n sekeluarga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sampai kat part doa utk sultan n anak2, wa diam ja x aminkan pun

      Delete
    2. jangan jadi bodo... doakan kebaikan orang tak salah.. sekarang ni mmg dia ber'masalah'.. mane tau dengan ko aminkan doa tu dia berubah jadi baik...

      Delete
    3. ko tiap2 minggu doa kat dia, ada dia doakan ko balik... alamak pencacai betul... ingat dia kisah sgt dgn doa ko tu..

      Delete
    4. Sampai kat part doa...doakan semuga dia diberi taufik dan hidayah..mudah2an dia berubah mana tau jadi Sultan yang Alim.
      Nak cuba niaga guna facebook mudah aje SAP VENTURE

      Delete
    5. tapi allah kesah yang kita doakan orang... !!!!

      Delete
    6. kepada Anonymous8 October 2012 12:53

      jika dia takde doakan kita balik sekalipun... Allah tetap akan membalas kebaikan kita mendoakan orang lain

      jika dia tak kisah dengan doa kita... Allah kisah sbb Allah yang kabulkan doa kita

      Delete
    7. Sy pun stiap kali smayang jumaat klau bab2 doa utk sultan ni sy letak tgn, sy xnk jd sbahagian dr kaki ampu

      Delete
  4. Kerajaan negeri tu pr..berani ke? Dah lah kau org lagi ketua kau lagi teruk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin bapa nya baik, anaknya out. Tapi jika org sebegini bakal menjadi ketua agama Islam negeri, maka hancurlah Islam di bumi Malaysia ini. Dan kiamat bakal muncul. Nauzubillah......

      Delete
    2. kena la tu bapak skandal dgn kavita..

      Delete
    3. apa kaitan dgn pr plak...sebelum ckp fikir dulu

      Delete
  5. kehkehkeh...

    Bapak Borek Anaknyer Rintik...

    Bapaknya Sangat Anti dengan Kerajaan PR.. ada jer yg tak kenaaa.. iskkk

    Bapaknya dedulu zaman Anak Bujang Tua, dia suka lepak kat Hard Rock carik "burit".. Ada org kata Hard Rock tu dia ada share.. kuikuikui..

    But to be frank la kan...

    SEMUA ANAK RAJA - TENGKU PUTERI ANAK MENTERI DAN ANAK ORANG KAYA MMG 95% HIDUP DENGAN BERGELOMANG ARAK SEX DADAH ZINA - MAKSIAT..

    Tanya la org-org lama polis ker org agama ker dan org-org bunian ker.. SIAPA YG PALING JAHANAMKAN MELAYU & ISLAM? orang kaya atau orang miskin??

    Uiiiiiii.. KESIAN MELAYU... MELAYU MISKIN TUKANG SORAK DGN NGO'S NYA.. MELAYU KAYA LAYAN DIRI KA'SYORGA DUNIA... kehkehkehkeh..

    BODO la ngo's-ngos hero melayu ni... adehhhh

    ReplyDelete
  6. Bhai MC...

    Hahaha... bukan ker keturunan mamat nih owner HardRock Cafe kat KL tue... dan Hotel Concorde kat Shah Alam yang hidang arak macam air teh jer tue..... hahahaha.... tak heran lar..... hahahaha

    ReplyDelete
  7. Dolat TUNGKU?? Kalau bahasa Kedah, tungku tu maksudnya tungku nyg buat demah org pompuan bersalin.. Sesuai la kot..
    kah kah kah kah kah..

    ReplyDelete
  8. punah bai... melingkup kite sume... ini mcm kau punya perangai... adalah baik kite bg die satu injection...

    ReplyDelete
  9. La nak buat cam ne. kalau ayah dia sendiri gay. masakan ko orang tak tahu.atau just buat buat tak tahu. atau lebih takutkan mereka dari Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. En. Jamilkucing: Kami memang tak tahu pun ayahnya gay ke apa ke..dan bukan juga buat buat tak tahu, tapi memang tak tahu..tak takut pun setakat raja nih, Allah lagi hebat maha besar, maha adil ...bila raja meninggal pun mereka seperti kita juga tiada istimewa pun!..kat dunia jer semasa hidup jer nampak gah..!!!!tapi yang ado..!!

      Delete
    2. Eh eh.. bukan encik jamil dulu pun gay ke kat johor bahru? Cerita la sikit pengalaman yg menyeronokkan lagi mengasyikkan sewaktu menjadi dua alam tu. Buat lagi tak sekarang?? Encik jamil ni pantas bab mengutuk menghina orang nak2 Raja2 atau kerabat ni.. no1.. seolah2 yg mengutuk tu baik la sangat. nasihat saya belilah cermin besar letakkan kat sisi motor hang tu.

      Delete
  10. minta pengasas "JATI" bagi komen sikit pun cukuplah... yg sangat "membanggakan " tu.....sibuk sangat nak citer pasal LGBT. Dia sebenarnya sindir raja kut....? hee hee..

    ReplyDelete
  11. hhahaha no komen,benda ni memang jadi la.sebb dikelilingi dngn org mc ni sighh..KenalRamaiOrgKaya selamat hang ckp 95% bukan 100% hahahah

    ReplyDelete
  12. ya tuhan... tolong selamatkan negara ini dari segala bencana

    ReplyDelete
  13. apa nak jadi..mufti diam diri..

    ReplyDelete
  14. kerabat negeri mane?

    ReplyDelete
  15. Aku tak terkejut kalau satu hari nanti, rakyat akan memberontak terhadap golongan sultan. Sultan akan jatuh, negera republik akan diwujudkan.

    Tapi,lebih negara dipimpin oleh seorang presiden daripada sultan jahanam camni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika Negara Republik diwujudkan,Maka segala darjah kebesaran dan pangkat yang diberikan oleh Raja sudah tidak Invalid.

      Tiada lagi DATO SRI Anwar Ibrahim

      Tiada lagi TUN Dr Mahathir

      Tiada lagi TAN SRI Zeti Aziz

      Perlembagaan juga sudah tidak Invalid lagi..Persoalannya,Jika Negara republik ditubuhkan,Adakah Agama islam masih berada di dalam perlembagaan dan Status Melayu di dalam perlembagaan masih diwujudkan?

      Delete
    2. Bangang. Bodoh melangit. Perlembagaan sesebuah negara adalah buatan manusia. UMNO dah berapa kali buat pindaan kepada perlembagaan negara ni; berapa ribu akta2 yang diujudkan oleh UMNO-BN yang bertentangan dengan Perlembagaan. Satu contoh...perlembagaan menjamin hak berhimpun (demonstrasi) tapi UMNO membuat akta melarang berhimpun!

      Delete
    3. @karim

      setuju bro. kita secara tradisi mmg membela golongan raja. tapi jika sikap haprak camni yg diamalkan oleh mereka, maka jgn haraplah pembelaan itu akan berterusan oleh generasi akan dtg.

      kepada anon yg risau kalu negara jadi republik, sila muhasabah diri. hidup kat dunia ni cuma sementara. gelaran yg bermacam tu x menolong anda selepas mati. Islam x bergantung pada golongan raja. Hanya kita org melayu aje yg sibuk mencanang2 konon hanya dgn adanya raja baru bole menjamin kelansungan Islam di Malaysia. Nauzubillah...

      Delete
    4. Ape nak kisah. Sekarang ni pun dapat datuk sebab apa? Apa yg datuk-datuk berjasa kepada negara? Yg aku tengok businessman jual jamban pun dapat datuk,

      Delete
    5. karim8,

      Gambar kat atas tu bukan sultanlah!
      Dia dikatakan anak kepada Sultan. Ada faham?

      Lagipun kalau tukar negara ni jadi Republik dengan melantik Presiden sebagai tonggak negara pun apa yg kau dapat?

      Kau ingat anak kepada Presiden bahkan Presiden tu sendiri SUCI & BERSIH la ek?

      Ni kan pula anak Sultan yg dicop berperangai liar, bukannya Sultan. Cubalah fikir.

      Manusia ni tak sempurna terutamanya golongan muda/belia, tambahan pula belajar di luar negara & maknya orang putih, macam tu lah perangai yg timbul.

      Ramai kat sini EMOSIONAL & lepas tu mula kata nak tukar Malaysia jadi REPUBLIK kononnya takut dapat Sultan yg masa mudanya berperangai liar.

      Alih-alih bila dah jadi REPUBLIK dgn melantik PRESIDEN...tengok2 anak Presiden yg baru dilantiknya pula BERPERANGAI LIAR.

      Lepas tu "dah terhantuk baru nak terngadah!"

      Patutnya doakan anak Sultan (jika benar gambar tu anak Sultan) berubah & sedar (kembali ke jalan Allah), ni tak...tanpa berfikir...terus nak lanyak dia...& alih-alih nak tukar Malaysia jadi Republik!

      Macam tu lah manusia yg malas berfikir...dia tak fikir macam peribahasa ni "keluar mulut harimau, masuk pula mulut buaya".

      -Pemerhati Politik Malaysia

      Delete
    6. Setidaknya klu presiden buat salah boleh dihukum, contoh philiphine berapa kali kena skandal kena hukum x ada yg kebal, jawatan pun bkn turun temurun..sultan buat salah siapa berani bertindak? x ada semua pakat2 tutup kes...pikir2 kan lah...

      Delete
    7. yeahhhhhhhh i agree with u !
      Banana Republic...LGBT Republic ? Kui...kui...kui...kui

      Delete
    8. BAGUSLHA SGT dasar presiden.. sok2 nasib bangsa melayu sapa nk dengar.. kowang nk dengar ke.. last2 anak2 melayu yg taxda rumeh n dowk bawah jembatan yg ramai.. prihatin sikit.. jgn main hembus je.. kene, kaji dari semua aspek..

      cuba korang fikir.. renung2 kan dan selamat beramal..

      Delete
  16. nauzubillah min zalik...aku nak share pun ngeri der...

    ReplyDelete
  17. doalah yang baik. moga dia dapat kembali ke pangkal jalan. kita juga akan ada anak suatu hari nanti. ALLAH boleh ubah tanpa kita duga. Wallahualam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul. Kita harus doakan dia berubah & kembali ke jalan Allah. Dia bukannya Sultan (jika benar gambar tu).

      Cuba kita semua fikir, kalau Malaysia ada Presiden sbg tonggak negara pun tak semestinya anak Presiden tu takkan berperangai liar.

      Manusia tak sempurna khasnya yg muda/belia, apatah lagi kalau maknya ialah orang putih & berkawan dgn orang2 putih semasa belajar di luar negara/overseas hingga buat parti liar.

      Jadi, kita harus berdoa agar lelaki dalam gambar tu berubah & kembali ke jalan Allah...bukannya mengutuk dia atau enggan doakan kebaikan utk dia.

      -Pemerhati Politik Malaysia

      Delete
  18. salah siapa?
    salah kerajaan atau salah raja tu sendiri...
    dia ni sakit mental ke atau sakit jiwa..
    mcm F**K!!!

    ReplyDelete
  19. nauzubillah... hanya mampu berdoa semoga ada yg sudi memberi tunjuk ajar... Semoga mengampunkan dosa2 mereka yg menzalimi diri mereka sendiri..wallahualam

    ReplyDelete
  20. It is one thing to criticize a royalty's behavior, another to criticize LGBT. Inherently, LGBT are humans, so they deserve respect regardless of their sexual preferences and identity. Even if the royalties are of LGBT they still deserve respect and privacy.

    However, the indecency of these pictures is in the use of alcohol and posting these pictures up on the internet, without regard to his image and position as a royalty. There is a difference between being a LGBT and showing it off to the world like it's porn. There's nothing wrong with the former, but it's disrespectful in the latter.

    We can also view it in another way, maybe he was trying to criticize the announcement of how to identify gay/lesbian by the Ministry of Education, an satire (at great personal expense and risk) to make Malaysia a more open minded country.

    ReplyDelete
  21. LGBT dont deserve respect in Islam. Go and ask PAS. You surely LGBT and ask you pas partner to explain..they will humiliate you more for being LGBT..you sound like a Chinese so surely you are dap people,so ask pas ok..enjoy their explanation..ha ha ha..inggeris aku pun x betull

    ReplyDelete
    Replies
    1. MCA la dol..Asal cina jer DAP... aduiii

      Delete
    2. GERAKAN pun bole jadi. majmuk sikit. hahaha

      Delete
  22. Dunia akhir zaman...dunia diambang kiamat...dunia diambang kehancuran dan kegelapan.

    ReplyDelete
  23. What a sad day for Selangor.

    ReplyDelete
  24. mana dia perkasa hasan akidah pekida harusaini dan para ulamak haram jadah umno bn takan sunyi sepi saja tak ada yang berani nak tegur, ok lah kalau dah jadi penakut tapi nanti dulu kau jawab depan Rabbul Jalil , dah lah dada penuh isi dgn agama tapi disebaliknya ............oh haram jadah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar Ibrahim PKR punya video China Doll & batang aiskrim Azmin Ali PKR tu apa citer?

      Tak nak jawab ker? Orang2 PKR, DAP & PAS kenapa diam membisu seribu bahasa?

      Delete
  25. Kelvin...you fucking bastard, why didnt you inform HH about RMS dirty photos in Steph FB albums long ago.You are a betrayer to the Selangor palace.

    Many knows about this photos way back in December 2011 last year? Why dont Selangor pay off Steph to delete this photos?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooooo tu kisahnya....

      maknanya Steph tu mintak duit ler ye....tak bagi pastu sebar gambar kat internet....

      Steph tu pulak saper?

      huk huk huk....

      cam ni pun ader

      Delete
    2. steph tu gf ank sultan yg act cm pondan tu.. die yg curah arak kt perut mamat black..

      Delete
    3. Kelvin, please ask Steph to download more photos of this kind in her FB. You are doing a good service to the malay community in Selangor and the whole country.

      Delete
    4. ni baru photo. jgn ada versi video sudah. punah!

      Delete
    5. Dear Anonymous9 October 2012 08:19

      Why blame Kelvin or Steph in this case? Why don't you blame Raja Muda? U can hide the evil and the ugly of Raja Muda to the rakyat of Selangor dan Malaysian, but U cannot hide it from GOD!

      Stop blaming others. We, the rakyat of Selangor don't want him to be our next Sultan.

      Delete
  26. Bila dah mabuk habih luar dalam londeh, baguih..., lupa diri bila mabuk so aib diri sendiri dalam fb..amek kaw..kaw kaw lagi...

    ReplyDelete
  27. Kalau anak anwar ibrahim.. sebulan gambar ni tunjuk kat tv3 suku dengan utusan meloya.. nasib baik la dia bukan anak anwar ibrahim.. Orang UMNO ni, kalau kemungkaran yang mereka buat.. habis semua media kena tutup cerita busuk tu rapat2.. tapi kalau pembangkang.. sebulan dok ulang cerita yang sama.. punya la tak adil undan2 malaysia ni.. biar satu hari bala turun.. habis semua kena..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan sebulan beb, 5 tahun sehingga tiba PRU dimainkan cerita ni.,,oleh puak umngok setan iblis lahanat ni... buat si gay tu, muka mcm syaitan haramjadah

      Delete
    2. ni kerabat sultan la... sejak bila lak kerabat sultan jadi pemimpin UMNO lak

      Delete
    3. Habis tu korang apa citer bila Anwar Ibrahim & Azmin Ali meloya dgn China Doll? Buat2 diam je la tu, konon Anwar & Azmin tu BERSIH 2.0 le tu.

      Ya biar Malaysia kena bala, dgn kau sekali pun hancur & mampus kan?!
      punyalah tak adil kan sebab Anwar terlepas drp hukuman atas kesalahan2 yg dia lakukan. Betul tak?

      Cuba kau ingat balik. Terdapat beberapa pemimpin dlm BN yg ada buat salah atau skandal tapi ia didedahkan & ada yg dipecat.

      Kau jer yg tak tau sbb malas nak tengok berita sebab BN atau UMNO tak banyak skandal2 busuk. Tapi bila ada baru lah kau nak tengok kan? Macam ni la jiwa "pemberontak muda" - apa2 je mesti kerajaan salah, pembangkang pula "baik" & "tak meliwat pun @ tak ambil China Doll pun".

      Delete
  28. PUKIDA ngan PERKASAM pukimak tu tu berani kutuk pembangkang jer.. pemimpin depa buat maksiat.. pejam mata rapat2 .. buat2 tak tau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya la tu, bila pemimpin2 PuKeyR (PKR) tu buat maksiat diam je PAS & DAP kan? Depa tau pejam mata rapat2...buat2 tak tau pula?

      Delete
  29. ini yg dinamakan kerajaan langit..

    ReplyDelete
  30. aku rase doa kat khutbah jumaat kene tukar, jadikan doa tu 'smoga pemerintah di malaysia khususnya keluarga ketua islam cepat bertaubat'

    ReplyDelete
  31. Tiada iras SS pun RMS ni, macam Monggolian face..macam fiancee anak Tok Jib jer muka dia...kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah sah sah kat baju sendat dia tulis nama AMIR. Ko ni kalau tak BODOH mesti BANGANG!

      Delete
    2. Hello! I tau la nama dia Amir, U ni dah salah faham dan salah anggap, maksud aku, muka si RMS tu sebiji macam muka Monggolia macam tunang anak Dato' Sri Najib..! Apa la ko ni..baca dan terjemah dengan baik ayat aku tu dulu. I m not that kind stupidity like u..!Full stop!! Thank you.

      Delete
    3. You lah kalau tak BODOH mesti BANGANG!!!!!

      Delete
  32. Sebenarnya kat mana mereka berpesta ni? Dalam istana ker atau kat luarnegara? Tak kan ayahanda nya tak tau langsung anaknda nya begitu hebat berpesta sakan? Pelik !! Macamana ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Concorde hotel, presidential suite....dad and jojo hotel. Gordan Gilmore birthday bash!!!

      Steph can you kindly confirm this?

      Delete
    2. Entah entah ko ni raja muda selangor ek?

      Delete
    3. Ok!.. Anonymous 9 october 2012 23:45 had mentioned the name of Hotel and the suite..! Sah la ni sendiri jawab bagi pihak diri sendiri..sincere.

      Delete
  33. Yeah...ni la baru perangai seorang royalty. nah kau pembayar cukai rakyat malaysia. duit untuk Partyyyyy!!! Raja x pernah ada daulat!macam ni bakal YDP Agong? ketua agama Islam ialah Muhammad bin Abdullah, bukan mana2 sultan di Malaysia nih. Aku sokong 100% kalau satu hari nanti wujud Republik of Malaysia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adakah itu bermaksud jika Malaysia di bawah Presiden, anak Presiden tu takkan berperangai liar?

      Anak Presiden pun belum tentu takkan liar macam lelaki yg dikecam di atas.

      Memang dah ada bukti di dunia ni dgn perangai liar anak Presiden luar negara, bahkan ada Presiden yg buat tak senonoh dgn perempuan.

      Cubalah fikir panjang, lelaki dlm gambar di atas juga manusia biasa yg masih muda/belia.

      Apatah lagi ibunya ialah orang putih & dia juga belajar di luar negara/overseas & berkawan dgn orang2 putih, tentulah terjebak/terpengaruh dgn budaya parti liar tu khasnya dlm usia muda/belia macam tu.

      -Pemerhati Politik Malaysia

      Delete
    2. Ni apa bangang kau dok kait anak presiden pulak ni.. La ni tengah cakap pasal RMS.. dah memang sah dia dok togak.. Kau dok kait anak presiden anak presiden ni pebenda ?

      Delete
    3. Ya 100% off topic. Aku x kira anak sapa, kalo perangai mcm iblis, aku kutuk. Mereka dibayar elaun dengan duit cukai rakyat! X kisah la mak dia org putih ke org hitam ke janji togok arak haram. Aku pun belajar luar negara jugak, sumpah aku x penah minum menatang haram tu.

      Delete
  34. Inilah dia org pr, ini negeri kau tadbit..tunjukanlah pada rakyat macam mana kau handle Hal ni..bukan ke jais mais semua orang kau..ADA berani ke? Kalau gbr kau org percaya..Anwar tu ADA video ADA saksi ADA pengadu semua kau orang x nak percaya pulak? Jgn taksub kerana Anwar kau lebih kurang kes ni jugak.buka Mata hati Dan minda Dan pasti kau kenal aljuburi lebih baik..umpama kisah ni jugak dari x kenal jadi terkenal Kat jiwa ko org org pr..

    ReplyDelete
  35. Sistem beraja & institusi di malaysia da cantik; yg masalah adalah orang yg berada dalamnye; kalau da jadi sistem republik presiden, die plak yg jadi diktator yg kejam kerna dapat bolot sume kuasa; lihat kat arab; raja2 telah dihapuskan, tetapi diktator zalim plak yg berkuasa; revolusi rakyat x abis2, banyak nyawa bermandi darah kononnye demi demokrasi murni yg ditaja barat, jadi kite sume boleh tengok siapa dalang sebenar pertumpahan darah yg berlaku di negara2 islam sekarang......negara syria mungkin sedang jadi palestin ke-2 sekarang, adekah malaysia pula nak dijadikan palestin ketiga???!!!!....vvip mmg sudah lame dijadikan target jerat utk menjatuhkan rakyat islam sendiri menggunakan umpan seks, duit, arak dsbnye....hinggalah menjejaskan perpaduan umat islam keseluruhannye.....target mereka sume sekarang memang utk meruntuhkan benteng umat islam di sekitar asia tenggara ini terutamenye malaysia & indonesia.....orang melayu perlu sedar akan rancangan halus mereka ini.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam kes camni... rakyat juga ke yg salah?????? Yg salah raja-raja sebab tak jaga adab agama, bangsa dan diri masing-masing!!!!!!

      Elok la kes-kes cam gini dihebahkan supaya raja-raja sedar dan jadikan pengajaran.

      Jgn balik-balik rakyat juga yg dipersalahkan!

      Delete
    2. Hi.. USA ok je.. Jenis yang tak bertamadun dan kaki makan rasuah aje yang buat perangai mcm tu

      Delete
    3. Tiada istilah raja berkuasa dalam Islam. orang melayu saja yang taksub dengan raja berdaulat. Takkan kiamat dunia kalau Malaysia x dek Sultan. Jangan samakan malaysia dengan negara-negara Arab. they created the dictators themselves.

      Delete
    4. ...USA ok je...hmmmm....yg ko tgk kat tv/movie tu mmg sume ok je....tapi cube ko tengok nasib org red indian & negro yg duduk kat kaw. slump & red district yg lain.....barula ko boleh bezakan antara syurga & neraka agaknye....

      Delete
    5. Saya setuju dengan Anonymous9 October 2012 13:23.

      Memang betul sistem raja berpelembagaan dah cukup bagus & Malaysia tak mungkin terhindar daripada anak Presiden yg kaki botol atau suka berpesta liar (jika Malaysia diubah jadi sistem REPUBLIK) selain bakal Presiden cenderung menjadi zalim & kuku besi.

      Yang buat haru-biru mungkin ialah anak2 baginda.
      Tapi Sultan/Raja/Agong terikat kuat kepada undang2 negara & mentadbir dengan baik sekali. Sistem beraja tetap relevan sampai bila2 kerana ia akan memastikan survival bumiputera/Melayu & agama Islam.


      Dalam kes ni, yg dituduh sbg liar ialah Amir yg dikatakan sbg anak Sultan tapi tengok dulu latar belakang dia sebelum nak kutuk2.

      Pertama: Dia masih muda & mentah.
      Ke-2: Ibunya ialah orang putih.
      Ke-3: Dia belajar di luar negara/overseas & bergaul dgn kawan2 Barat.

      Ini jelas menggambarkan jiwanya yg masih mentah & mudah terpengaruh dengan budaya parti liar Barat melalui pergaulan & persekitaran (environment) yg dialaminya.

      Katakan kita beralih kepada sistem Republik, apa yg akan kita dapat?
      Mungkinkah Presiden yg "mulia" dan "baik hati" dengan anak Presiden yg "suci" & "bebas skandal"?

      Atau mungkin juga kita akan dapat Presiden yg baik tapi anak Presidennya pula sibuk melanggan pelacur & berpesta liar?
      Mungkin juga Presiden yg kejam & bersifat kuku besi.

      Fikir-fikirkanlah!

      -Pemerhati Politik Malaysia

      Delete
    6. Hello! Memang kita pun tak suka Malaysia jadi republik, Sultan Sultan di Malaysia ni yang asal telah di jatuh kan secara halus oleh zaman penjajahan British semasa menduduki Tanah Melayu sekitar 1940an...yang warak, kuat agama nya, zuhud dan alim.... di tendang secara samaada berhemah atau terhormat atau get out...secara kasar...

      Delete
  36. mana ni khalid samad...bila nak sound sultan. buknakah islam yang dia orang pegang kaut..khalid & dr roni berusarlah...buat kenyataan akhbar..berani ke? sibuk baca blog ni and kutuk kat kedai kopi buat apa..aku ada semalam dengar kau orang duk cakap hal ini tapi takut pulak kan..berani soundlah khalid N dr roni..!!aku mau lah tgk kau berdua perangai macam ni..sorilah,nak sound dlm meeting kang aku kena buang, so kat sinilah..ambik kau.meeting malam tadi bagus jugak kau nak tunjuk belang belakang sultan, buat depan depan lah..

    ReplyDelete
  37. Who said RMS will not be the Sultan? People can say anything here but he will be the Sultan. You can condemn him till your last breath but he will sworn in as the Sultan one day. You people please stay out of his life. What is wrong for your Crown Prince to drink alcohol beer or wine? Not your money and why you bother? We can do what we wish as we don't disturb you and why you disturb us..it is our right to have fun and be happy.RMS is better person compare to other royalty kids. Go and find fault with them..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Are you Muslim?

      Delete
    2. Are you a retard or just plainly stupid. Go fuck yourself dickhead.

      Delete
    3. "What is wrong for your Crown Prince to drink alcohol beer or wine?"


      He is a Muslim and head of Islam religion in our country, stoooooopiddddd!

      Delete
    4. Product of Alismith and Harrow school=RPS Raja PONDAN Selangor.

      Not your money and why you bother? He is on tax payers payroll you stupid sucker, i bet you are the same product of RPS, its fucking costing RM104 per tax payer in Selangor for this parasite and it only cost 0.53pence per tax payer to maintain the English Monarch.

      So all the Kristal and moet champagne you guys been drinking in the expensive london clubs paid by Amir are fucking subsidies by selangor tax payers. Got It!!!

      Delete
  38. ya Allah,lindungilah Malaysia dri anasir2 jhat & kau peliharalah kami dri diprintah oleh pmimpin yg brprangai jijik,Amin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terutamanya Anwar Ibrahim & Azmin Ali yg jelas2 berperangai jijik.

      Delete
  39. Is you guys who is stupid making small issue sound like a national disaster. We have our right to drink what we like, eat what we wish, and behave the way we like. Who are you to stop us? This is our right and we shall not be subjected your judgement. There is plenty of beer and wine in the palace and why your religion pastor can be quiet? Because they respect freedom of individual. So why you making us guilty in the eye of public?we drink alchohol in most of royalty function openly and no one see it as a problem. But you guys, what you call it "rakyat" just so dumb if you can't even respect invidual previlege to choose and decide what he wish to do,drink or eat..you guys really sick in the way you all think about free lifestyle and freedom in the modern world.

    ReplyDelete
    Replies
    1. That is why we will "humban" royalty to museum someday! Don't ever call themselves the head of Islam religion!

      Delete
    2. Megat Seri Rama10 October 2012 08:30

      Wow, nice statements dude. Either you are trying real hard to provoke "the rakyat" some more or you are just one of the real dumb-fuck royalties, replying to this blog while under the influence of drugs or alcohols. I am real bad in english but yours is worse. so I am pretty sure you are not a dumb-fuck royalty, but I was hoping you were though.
      Tiada seorang manusia diatas dunia ni yg wajib disembah! Republik of Malaysia...

      Delete
  40. there is no respest to behaviour that humiliate the islamic institution....we don't care if he is just a gardener to drink day till night...but his status as the one who represent islamic institution.....if he wish not to be as Crown Prince.....ooohhh....it such a big happiness to all muslim....get another men to replace someone who represent such sacred institution....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Don't be stupid please . . First at all he is muslim . .

      Delete
  41. Jadi, mana PERKASA,UMNO,POLIS,JAIS,JAIM, atau NGO NGO lain? Tak berani ke nak tegur? Mana encik ibrahim ali? Ini dah memainkan isu agama ni? Tegakkan sunnah, seboleh boleh nasihat. Tak berani? Prghh jangan la memalukan islam wei

    ReplyDelete
  42. DASAR SIALAN PETUALANG...ROSAK SEORANG HABIS DIBAWA ROSAK SEMUA..CELAKA KAMU.
    MOGA KAMU CEPAT BERUBAH.
    JANGAN KAMU ROSAKKAN INSTITUSI DIRAJA DI NEGARA AKU.
    JIKA TAK BERUBAH TUNGGU SAMPAI MASA KAMU SAMPAI.
    INGAT KATA AKU

    ReplyDelete
  43. Tun M cukup bijak menghadkan kuasa raja/sultan, supaya tidak berlaku petaka mcm ni. Hasilnya skrg raja tak boleh buat sesuka hati mcm dulu. Pd masa sama Tun M ttp memastikan kedudukan raja/sultan sebagai simbol perpaduan Melayu dan Islam tidak tergugat. Tun M dah banyak jasa pada orang Islam di Malaysia. Korang kena ingat tu. (aku doakan smoga Allah balas jasa-jasa Tun M)

    ReplyDelete
    Replies
    1. another dumb fuck replying with another ignorant AND irrelevant statement.Daripada ko doakan Tun M, baik kau doakan mak kau yg dah lahirkan kau, bapak kau yg besarkan kau. Oh..jadi sebab Tun M hadkan kuasa raja la ko berterima kasih ye? Allah SWT dah lama larang (dan bukan had kan!) muslim minum arak..itu ko taknak berterima kasih kat Allah ke? Budak kaki botol ni kalau jadi Sultan kau tunggang langgang la..lunch dengan whisky, malam champagne, waktu subuh Main!

      By the way...Tun M is nothing than a secular muslim, where were u all ths while dude? Dont u know Tun M's son used to have shares in San Miguel?

      Delete
  44. kau tulis panjang lebar je, kesimpulan apa kau nak ckp? anak presiden bukan islam.. yang islam? kalau salah kita hukum, kalau betul kita patuh, itu je..so apa kau nak ckp?
    nak suruh beraja dgn setan jugak ke?

    apa kata kau kahwin dgn pelacur? nak x? masa muda dia pelacur dan now dia bagi tau kau dia tidur dgn seribu lelaki..kau kahwin x? podalah ckp je lebih...

    ReplyDelete
  45. betul betul..pas and pkr lagi setan perangai depa...aku org pas, tapi sekarang pas jauh lari dah dari landasan..undi ni aku x undi pas lagi dah..rosakkan undi je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hek eleh..dasar munafiq, takyah berlakon la kunun2 ko tu org PAS tapi ko rosakkan undi je..

      So cybertrooper pencacai angkat tahi coklat najib dah tukar cara dah ke? aduh..korang kire cara korang ni dah best gila gila lah yerr...DASAR PENDIDIKAN RENDAH!

      Delete
    2. aku pkr vs umno = undi rosak

      Delete
  46. yang kutuk tun m, mana kau nak doa untuk mak kau sendiri, kalau tak tau hormat pemimpin mcm tun m..aku rasa mak kau menyesal lahirkan kau..bodoh and tak kenang budi..mungkin kau juga akan satu hari nanti kata pada adik beradik kau buat apa kenang budi emak bapak kau..masa tu kaulah bloody mother fucker!! yang bakal dilaknat allah..jgn ckp sedap mulut je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaa ...munafiq detected...

      ko kongsi katil dgn Tun dedet yg dah nak nak koma tu je la...sebab dua dua serupa yahudi...DUhhhh???
      So..kiteorang kene hormat pemimpin cam Tun Dedet tu lah ye baru boleh doa untuk mak kitaorang??

      Cam gampang nyeee statement ko...hhahahaha...you are the ultimate motherfucker...oh well, you'd sell YOUR MOTHER to save MAHADEATH's ARSE isnt it??? Dah macam anak jin sembah dewa aku tgk ko nih...
      hahahahhahhaha.........

      TUN M is no Alim Ulamak...pegi mampus sama dia punya bala, suruh dia taubat nasuha tiap2 malam...menyesal sebab tak dpt didik anak sendiri..apatah lagi rakyat! puii dedet...

      Delete
  47. ini lah padah nya sebab umno memerintah terlalu lama.tak heran anak raja jadi camtu.anak orang besar umno pun lebih kurang macam tu

    ReplyDelete
  48. Wah! Admin..U highlight aku punya komen dalam tajuk "ISTANA BERPERANG" tu..
    Aku cuma nak tahu saja dimana kejadian semua ini berlaku? Sekarang sudah ada jawapan, tak tahu lah siapa orang nya yang menjawab, tak jadi hal yang penting sudah terjawab, sebenarnya semua ini berlaku di MALAYSIA, sebuah negara ISLAM, heran aku, mana JAIS, JAWI..Dato' Jamil Khir mana ye? sekongkong ker..! senyap jer..! Sultan Selangor tak tahu ker? Anak perangai..Ya Ampuun...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekongkong tu salah sepatutnya " sekongkol" membawa maksud bersekongkol...

      Delete
  49. Salam..demi Allahaku orang pas,komen yang aku nyatakan adalah pendirin seorang ajk pas. Ini hakikat kita org pas kena terima,bukan semua Hal pas kita setuju..pelancaran buku Islam liberal oleh dsai pun org pas mengeluh jugak..aku Dan rakan aku membantah..harap org pas berfikiran waras..haruskah kita terus sokong pm yang menyokong ideologi Islam liberal? Sampai ke akhir hayatku tidak akn aku benarkan..aku lebih rela ds hadi sebagai pm..pas boleh berdiri sendiri tanpa pkr atau dap..mereka umpama syaitan yang terus meroskkan akidah kepimpinan pas..maaflaf rakan rakan pas, kita tengok Khalid samad, semuanya dia kata politk, sama juga dgn yg lain semuanya menuduh. Tetapi kenapa hati Mata mereka mula buta..kerana mereka dijanjikan jawatan..inilah pas sekarang. Aku berdoa majlis syura bersuara tegas..malu aku ank jawab pada ahli kenapa sokong Islam liberal..APA nak jawab saudara? Berckplah dgn nama Allah Di hati bukan dengan niat putrajaya idaman hatiku..maaf tetapi ini adalah hakikat. Tlg jgn menuduh kerana dengan nama Allah ini adalah luahan ajk pas negere..saya sendiri mengeluh saudara saudara islamku..letakkan Allah dlm jiwa bukan putrajaya..jika tidak hancur perjuangan 50 tahun pas kita..allahu akhbar!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai ajk pas...kok fikirannya kampung sgt...tak yah la nak berjuang..buka la sikit minda..dgr je libral dah takut...kalau dulu nabi tak libral cam ne nak dakwah...kalau dulu tak libral cam ne daulah islam 3/4 dunia....politik kampung tak yah lah nak nibuk dlm kurun 21 ni...takat ceramah ...kuliah bebalik tu je cam ne nak dirikan negara islam...jadi lah cam pak kyaqi di indon...ceramah kus semangat...nak betulkan org sekampung pun tak larat....kalau nak bejuang dgn islam jommmmm....ikut nasihat TGNA ..kito ni keno bijok....

      Delete
  50. Wasalam saudara ajk pas anonymous, saya sokong kenyataan tuan. sememangnya kita semakin jauh dari segalanya, kes khalwat kes pendidikan Islam, kes murtad,kes arak,kes kristian sebgagainya kita diarah tolak ketepi empenan pilihanraya..adakah ini yg Allah suruh kita lakukan sebagai sebuah parti Islam? Kita kata kita laksanakan islambila berkuasa..adakah kita Cuba bertopeng munafik sebelum pilihanraya Dan bertukar Islam selepas pilihanraya? Tidak malukah kita mebuktikan Islam tidak jujur dgn sikap sedemikian rupa. Sedih bila dato shahnon sendiri membuat kenyataan seperti menegur kita, malu kerana generasi kepimpinan pas sekarang amat memalukan ummah Islam Dan memalukan perjuangan pimpinan awal..dulu kita berdiri megah Islam hidup mati kita, sekarang semua putraja hidup mati pas Dan Islam nanti dulu..sangat sedih dgn sifat kita..kita berhimpun untuk undi Dan pilihanraya, tetapi pernah kit pas berhimpun untuk agama Islam? Untuk rasul Dan ntuk allah? APA program keagamaan kita sejak pru 2008 atau lepas pemilihan ajk pusat? Semuanya politik bukan menghayati Islam..masuk masjid takzirah politik, masuk dakwah kita dakwah politik..saya sekali lagi menyatakan, kita ahli pas perlu berubah demi agama Allah tersayang bukan demi putrajaya..rakan rakan pas yg ADA Kat sini, surakanlah pandangan kita..saya mohon jasa baik admin untuk paprkan komen Kami khas untuk pemimpin pas membacanya..semoga Allah memberkaati usaha tuan jika sudi membantu Kami suarakan pendapat. Kami tidak bersuara dlm muzakarah Kami takut nanti dipulaukan..Kami syg pas .

    ReplyDelete
  51. Woi pukimak org org pas. Kau nak belot dari pr ke? Kau jgn harap nak bau syurga tanpa dsai..syurga kita putrajaya..syurga akhirat kita ADA masa untuk bertaubat. Kau dah Gila ke org org pas? Mana kau nak dpt sokongan dap ngan kita org pkr kalau nak buat Negara Islam? Tolonglah pikir puak puak bahalol pas ni..pas memang penuh dgn org org berkopiah nak mati je..tu asyik Islam Islam Islam..ingat dunia sikit woi..lupakan Islam Mari kita fokus putrajaya tumbangkan umngok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. budak budak kalau dah komen..ish ish ish...aku kdg2 pelik, apesal Tun Faisal dari UBN tu tak screen betul2 Cybertroopers dia? I mean they all are equally dumb and stupid and only know how to curse.

      Oi budak, takyah nak mengaku ko org PKR la...ko bukan PKR...ko org UMNO...ko ni sunat dah kering belum? mcm gampang je sekor2

      Delete
  52. pehh..anon2 berpesta

    ReplyDelete
  53. Dah buat Hal dah pas ni..ingat dia org kuat Sgt ke? Podalah pas..kau tegakkan tiang bendera pun x pasti nak tegakkan Islam konon. Ini pun kena upah umno gak ke? Brapa kau dapat? Mcm gang gang ustaz nasha je..tanpa pkr, pas tiada maknanya ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah lah tu..ye ye ko "nampak sgt genius, menjadik la". GET THE FUCK OUT UMNO LOSER!

      Delete
  54. Hambo sokong pas berjuang Islam bukanye putrajaya.hambo penat doh duk sebut hel ini kot kawe kawe..hambo sokong sgtlah kita juang Islam.kuar pr lagi bagus hambo raso gak lah..anwor sokong Islam liberal,apo kei kejo pas? Dok diam sajo..

    ReplyDelete
  55. Allahuakhbar allahuakhbar...pas juang untuk Islam bukan putrajaya. Tolak Islam liberal Dan jgn bersubahat dgn pemimpin Islam liberal..
    pemuda pas ipoh

    ReplyDelete
  56. Assalamualaikum, harap org pkr jangan guna kata kata kesat pada Kami. Dari menuduh Kami tidak mampu tegakkan tiang bendera,lebih baik awak sedar bahawa dsai itu sendiri tiada akhlak moral untuk berdepan dengan rakyat. Sokongan terhadapfikiran liberal itu bakal merosakan akidah..cermin diri dulu wahai pkr jgn anggap diri kuat. Jgn sombong Dan angkug seperti Abu jahal..kelak binasa juga akhirnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaikumsalam,

      Jangan Risau...kami pro- PAKATAN RAKYAT yakni PAS/PKR/DAP tetap akan FOCUS dengan matlanmat kami ke putrajaya.

      too late la nak swing back vote, dont u guys know you guys (BN) are hated by most of the people now? Can u tell us the 'brutal truth' abt scorpene? Can u come clean about shahrizat/nfc scandal? murder of altantuya? Mahathir's involvement in various multi billion scandals?

      Yang tinggal skrg cuma penyokong2 "taraf pendidikan dan keupayaan berfikir yg sangat rendah dan buruk". Diaorang ni yg di manipulasikan BN, tapi buat apa manipulasi org bodoh?bila majoriti rakyat Malaysia pandai2 belaka...coz yg cerdik semua dah lari tinggalkan UMNO!

      Delete
  57. betul ke ini gambar anak sultan?siapa yg ambil gambarnya n siapa yg berada sama2 dlm majlis tu..boleh tak beri penerangan supaya kwn2 yg ada ni x berbalah n caci mencaci

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul lah itu gambar anak Sultan yang mana Sultan tu kahwin dengan minah salleh ( American woman )keturunan yahudi lagi ... Gambar ni di ambil dari fb dia orang lah.. tak de cut and paste ke super impose ke, gambar tu semua nya real and clear lagi...nampak kan ! tak cerdik bebudak nih pergi sebar gambar yang menjelik kan dan sungguh mengaibkan...biasalah belasan tahun gitu...!

      Delete
  58. Kenapalah lama sangat Imam Mahdi dengan Nabi Isa nak muncul? How I wish kiamat is right now...

    ReplyDelete
  59. The owner of this blog obviously deserve death setenced as said by the earlier comment.we will not let you go easy on this..just wait for the time. You will be answerable to us..we are waiting to see you at the right place soon..

    ReplyDelete
  60. Alamak... sekiranya benar yang disebut, saya doakan semoga Allah memberikan hidayah kepadanya agar kembali ke jalan yang diredhai...

    - Buasir Otak -

    ReplyDelete
  61. Tuan MC, kalau kena tangkap mesti kes positif dadah x pun mesti kait kes rogol ke..elok siap sedia. I keje polis tapi x dpt nak tlg. Pastikan bersedia..kang positif dadah x pun kena sabit edar dadah payah nanti.dia x kan charge artikel tapi kes lain jln dulu..malu keluarga tuan nanti..you better run away now find safe place.good luck tuan MC. Maaflah,keje polis tapi x leh nak tlg tuan..jgn saya diarah dtg tgkap tuan sudahlah..
    Penyokong Bukit Aman untuk MC

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uncleseeker positif dadah......lenggang kangkung shj...

      Delete
  62. Sekadar ini menyedarkan kepada engku diri yang mengelarkan diri sebagai Cicit Daeng. Anda mungkin boleh menegur dan mengemukan perihal bakal Ketua Agama kepada pihak yang berkenaan seperti Kerabat dan jua Istana melalui orang yang saudara percayai. Setiap insan pasti melakukan kesilapan dan teguran akan memperbaiki tingkah laku seseorang insan menjadi pemimpin yang lebih baik.

    "Jika ALLAH SWT memakbulkan doamu, maka Allah meneguhkan kepercayaan mu kepadaNya", "Jika ALLAH SWT menangguhkan doamu, maka ALLAH menguji kesabaranmu", Jika ALLAH SWT TIDAK MEMAKBULKAN doamu, maka ALLAH telah merancang sesuatu yang lebih baik buatmu".

    Barang siapa melepaskan seorang mukmin dari kesusahan hidup di dunia, nescaya Allah akan melepaskan darinya kesusahan di hari kiamat, barang siapa memudahkan urusan (mukmin) yang sulit nescaya Allah akan memudahkan urusannya di dunia dan akhirat. Barang siapa menutup aib seorang Muslim, maka Allah akan menutup aibnya di dunia dan akhirat. Allah akan menolong seorang hamba, selama hamba itu senantiasa menolong saudaranya. Barang siapa menempuh perjalanan untuk mencari ilmu, maka Allah akan memudahkan jalan baginya menuju syurga. Tidaklah suatu kaum berkumpul di salah satu rumah Allah untuk membaca Kitabullah dan mempelajarinya bersama-sama, melainkan akan turun kepada mereka ketenteraman, rahmat Allah akan menyelimuti mereka, dan Allah memuji mereka di hadapan (para malaikat) yang berada di sisi-Nya. Barang siapa amalnya lambat, maka tidak akan disempurnakan oleh kemuliaan nasabnya. (HADIS DIRIWAYATKAN – MUSLIM)

    ReplyDelete
  63. salam, saya setuju malaysia di adakan seorang sultan dan bukan agong, mana mana sultan boleh buat undian untuk memilih seorang sultan untuk takbir malaysia sehingga akhir hayat dengan syarat boleh menhafal al quran walaupun seperuh, boleh mengimamni orang sembahyang serta berkhubah, boleh menbaca doa jika tun mahathir mati dan juga baca talkin ds najib mati, boleh menjadi hakim syariah jika jamil mengatakankan qazaf tak ada dalam islam,,,, saya nampaknya seorang je yang boleh buat ini, iaitu sultan muhammad k 5 je.... jika setuju... katakannnnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. eheelah.... balik balik kelantan...kalau org kelantan ni pandai tadbir negeri...takkan org nye merempat kat negeri org...sampai kat pekan pt raja yg kecil tu org kelantan niaga...dah ..tadbir negeri mu molek molek...

      Delete
  64. sebenarnya tuan2 sekalian..walau jahat mana pon seseorang itu..kita kena mendoakan dia kepada kebaikan..tak kira la dia tu pro kerajaan ka..pro pembangkang ka..dalam Islam itu doa adalah senjata bg org Islam..jgn sesekali brenti untuk berdoa..Allah itu Maha Mendengar..Maha Mengetahui..tiada yang mustahil bagi Allah..mungkin asbab doa kita tu Allah terima doa kita dan insyaallah dia akan berubah 1 hari nant..jadi disini tiada istilah doa ikot kroni..kerana Allah itu Maha Kaya..sekian

    ReplyDelete
  65. nie la ketua yang menjaga Agama...aku semakim meluat ngn sultan2 nie...Ptuiohhhhhhh kt muke koo

    ReplyDelete
    Replies
    1. keturunan dan spesis ini lah yang bangsa melayu agung dan sembah taat setia ! kebodohan yang tidak dapat dinilai oleh otak yang diberikan oleh Allah !

      Delete
  66. komen tu jangan lebih2, kang kene batang hidung sendiri baru tahu. tahu2 anak sendiri berperangai cam gini. ambik kau.

    ReplyDelete