Monday 28 January 2013

Datin UMNO,Pengkhianat Ahli UMNO"

Ahli UMNO tetapi ditipu dan dipermainkan oleh pemimpin UMNO sendiri

Mereka berkata dengan penuh kemanisan tetapi disebalik setiap ungkapan mereka adalah penipuan terhadap rakyat dan terutamanya ahli UMNO itu sendiri yang ditipu.


WAJAH "DATIN" UMNO PENIPU WAKIL PEMIMPIN UMNO 


Artikel kali ini berkisahkan pengakuan seorang ahli/penyokong kuat UMNO yang diipu sendiri oleh pemimpin UMNO yang begelar datin yang diperkenalkan kepadanya oleh seorang SU Politik Menteri. Pelbagai surat dikeluarkan oleh setiausaha politik menteri dan kementerian dan juga pejabat menteri.Blog ini masih menunggu kisah pengakuan ini dari pihak mereka dan nantikan cerita yang harus menjadi pengajaran bagi rakyat Malaysia dan PRU 13 harus dijadikan medan menghukum mereka di UMNO yang menipu rakyat dengan mencuri hasil dan duit rakyat.

Mereka telah diberi tempoh 48 jam dari 28hb Januari 2013  untuk memulangkan duit berjumlah RM 50 ribu yang telah diambil dari ahli umno tersebut.

Kerja tidak mereka buat dan mereka sekadar menipu ahli umno tersebut.Kisah ini akan terus dipaparkan dengan segala maklumat dan bukti andai mereka gagal membayar semula wang RM 50,000 yang telah mereka selewangkan dengan menipu ahli umno tersebut tanpa menjalankan kerja mereka. Kerana tidak menjalankan urusan tersbut, ahli umno tersebut juga rugi hampir 300 ribu akibat kegagalan pihak datin tersebut menguruskan urusan yang dijanjikan dan segala pelaburan milik ahli umno tersebut bernilai 300 ribu hangus begitu sahaja..

Inilah modus operandi pemimpin UMNO dengan diwkaili oleh gundik-gundik mereka untuk mengumpul harta dan wang ringgit dengan menipu rakyat..masih ingin terus menjadi ahli umno?anda akan terus dikhinati...


KEMENTERIAN & YB  mana  yang bakal panas punggung? nantikan...

Wajah Datin Penipu adalah gambar sebenar "Datin" ynag juga proksi kepada seorang YB & sentiasa keluar masuk kementerian. Apa kaitan Datin ini dengan Kementerian dan para ahli politik?Benarkah beliau seorang Datin & siapakah suami beliau. Adakah beliau ini juga proksi kepada kementerian tersebut dan keluar masuk pejabat kementerian bagaikan Hotel miliknya.

Nantikan pendedahan yang bakal membuktikan permainan ahli poitik UMNO yang senantiasa menipu ahli mereka sendiri.

Kisah ini bakal membuka mata bagaimana ahli politik dan pemimpin umno yang didewakan ahlinya akhirnya ditipu dianiaya dan disabitkan. Namun mereka mengkhianti ahli umno mereka dengan penipuan selepas mengambil duit mereka dan menanggung kesusahan.Hanya janji palsu yang terus diberikan kepada ahli umno tersebut..

Cerita yang bakal memberi tamparan baru kepada golongan umno dari pemimpin dan agen pemimpin umno yang berkeliaran diseluruh Malaysia.

Adakah rakyat Malaysia akan terus diperbodohkan oleh UMNO? jika ahli Umno sendiri diperbodohkan mereka dengan janji manis , bayangkan apa pula nasib kita yang bukan ahli Umno?.

PEMIMPIN UMNO & AGEN MEREKA PERLU DIAJAR..nantikan pendedahan ini seterusnya..


7 comments:

  1. ini baikkkkkk punya citer..meh ramai ramai kita sebarkan..biar UMNO dan pencacai umno kena demam panas baca hal ini...ini mesti headline!!! padan muka syaitan umno dan bukan seorang tapi ramai ahli umno dia orang dah tipu...aku tak sabar nak tengok muka gundik umno yang mana satu ni...ayuh kekawan,,kita sebarkan ini cerita panas...!!!yahoo..ummno bakal kena demma panas biar mati terus..

    ReplyDelete
  2. dedahkan je jangan tunggu lagi..manusia ini semau harus di hukum ..kalau kat mahkamah dia orang lepas..kita hukum kat sini je..biar malu dia orang..

    ReplyDelete
  3. makin panas blog ni..dedahkan je..memang pemimpin umno ni semua ada gundik sebagai proksi dia orang..tengok selendang pun tau org umngok!!

    ReplyDelete
  4. Terbaikkkk....lekas-lekas aku pun dah tak sabar nak tahu sape yg macam lahanat ni...wakakkakaka

    ReplyDelete
  5. dapat tau siapa dia tak kiralah menteri, ahli umno biasa ke..kita buat demo depan pejabat dia ramai ramai minta dia bayar balik..selagi tak bayar jgn balik..aku bawa kumpulan pelajar seramai 200 orang dari IPTA,..ini janji saya untuk hamba allah yang teraniaya tu..mesage je bila nak jumpa..saya akan email pada blog ini maklumat saya..semoga kita dapat ajar orang yang menganiaya orang lain..

    ReplyDelete
  6. MEMPERKENALKAN pinjaman GLOBAL DAN PERUNDING PELABURAN. (GLIC).

    Kami menawarkan pinjaman bercagar dan tidak bercagar kepada individu yang berminat dan syarikat pada rendah
    kadar faedah. Mungkin anda memerlukan pinjaman untuk Penyatuan Hutang, Penambahbaikan Home, A New
    atau Terpakai Pembelian Kereta, A Home Baru, Pelaburan / Perniagaan Pengembangan Tujuan, atau Malah
    bercuti. Kami bersedia untuk menyediakan pembiayaan untuk 500 Juta Euro dan ke atas
    bergantung kepada jenis perniagaan.

    * Pertanian
    * Pembinaan dan Kejuruteraan
    * Perniagaan Mula - up
    * Pembelian Perniagaan
    * Pengembangan Perniagaan
    * Perdagangan pembelian Harta Tanah
    * Pelaksanaan Kontrak
    * Hidupkan projek utama, dan lain-lain

    Dalam skim pinjaman kami tagged 'pinjaman di bawah dua minggu, setiap pelanggan kedua-dua tempatan dan
    antarabangsa mempunyai jaminan untuk mendapatkan pinjaman daripada syarikat ini kepada mod
    pembiayaan bercagar luar pesisir antarabangsa yang bermaksud tidak cagaran diperlukan untuk ini
    proses.

    terima kasih,
    Encik Jean Guyader - Presiden.
    Pinjaman Global Dan Pelaburan Perunding Ltd
    Perancis, Kanada persegi, Usa, dermaga Canary. London E14 5AX, India, Australia, Jerman, Belgium, Greece, Asia, Afrika, Dll
    Hubungi Email: jeanguyader@laposte.net

    ReplyDelete